Kelionė į Marsą ir atgal Kelionė į Marsą ir atgal

UŽDUOTYS

Sukurk žemėlapį su pagrindėmis užduotimis, kurias turėsi atlikti skrydyje į Marsą metu bei jau išsilaipinus, norėdama/norėdamas išgyventi. Ko tau reikės, norint pavalgyti, kvėpuoti ar tyrinėti pačią planetą?

5-8 klasei

Įsivaizduok, jog esi vyriausiasis/vyriausoji NASA vadovas/vadovė. Kokių savybių ieškotum kandidatuose, norinčiuose įkurti koloniją Marse? Kodėl pasirinkai būtent šias savybes? Kuo jos būtų naudingos ateities gyvenime Marse?

9-12 klasei

Geriausias draugas

Klausimas, kuo būtų pavirtusi Tomo ir Kristupo idėja mokyti kūrybingumo video formatu, jei ne visiškas vizijos sutapimas su „Swedbank“ jaunimo programos tikslais. Auginti ir įkvėpti kūrybiškas, mąstančias asmenybes yra vienas Jaunimo programos siekių, kuris toks artimas ir „Kūrybingumo mokyklos“ norams. Ir tai tik pradžia!