„Kurianti mokykla: integruotos meninink(i)ų pamokos moksleiviams“ – projektas, kurio metu penki kūrėjai – Akvilė Magicdustė, Vytautas Puidokas, Liucija Kvašytė, Dovilė Dagienė Doda ir Aurelija Maknytė – sukūrė po integruotą pamoką moksleiviams, pažindinančią su jų menine praktika, meninio tyrimo ypatumais, išbandant menininkų sukurtas, praktikoje naudojamas metodikas. Darbas su metodikomis, kuriomis grindžiamos profesionalių menininkų praktikos, skatina atsiskleisti ir pačių mokinių kūrybiniam potencialui.
Projekto metu buvo sukurtas leidinys, skirtas 12–18 metų mokinių mokytojams ir edukatoriams, kurie nori integruoti į savo pamokas kūrybiškus ir tarpdisciplininius ugdymo metodus. Kiekvienoje rekomendacijoje pateikiamos menininkų praktikomis paremtos integruotų pamokų, kūrybinių užduočių ir diskusijų idėjos, kurios gali padėti mokytojams aktyviai ir prasmingai įtraukti mokinius į mokymosi procesą. Rekomendacijos sudarytos taip, kad mokytojai galėtų jas pritaikyti pagal savo poreikius. Tikslas – skatinti mokytojus ugdyti mokinių smalsumą, kūrybingumą ir kritinį mąstymą, susiejant mokomąją medžiagą su realaus pasaulio fenomenais ir šiuolaikinėmis meninės raiškos formomis. Su leidiniu susipažinti galite čia.