Kūrybingumo ambasadoriai Kūrybingumo ambasadoriai

Sužinojau daug naujų žinių apie kūrybiškumą, dėmesio koncentravimą, technologijų poveikį ir kuo pakeisti technologijas pamokose, kaip nesinaudojant jomis padaryti kažką naujo. Taip pat sužinojau naujų mokymo(si) metodų. Labai patiko kurti užduotis patiems, taip pat pagarbus, paprastas, šiltas lektorių bendravimas ir padrąsinimai apie vaikų vaizduotės, kūrybiškumo ugdymą, galimybė dalintis ir išgirsti kolegų patarimus.

DARIUS D.,
Trakų Vytauto Didžiojo gimnazija

Man labai patiko šie mokymai. Man patiko pats teorijos pristatymas: keliavome per skirtingus laiko tarpus, skirtingas šalis, sutikome įdomius ir išradingus žmones, susipažinome ir išmokome kūrybingumą skatinančių technikų, naujų kūrybinių užduočių. Pačios technikos buvo naujos ir naujai atrastos, nauja patirtis ir užduoti namų darbai. Labai vertingos mokymuose dalyvavusių kolegų patirtys.

DANGUOLĖ M.,
Vilniaus Ozo gimnazija

Ačiū už naujai įgytas žinias. Išmokau drąsiai išsakyti savo nuomonę, parašytų darbų tema, išklausyti kolegų pasisakymus, išgirsti jų nuomonę.Labai patiko ,, Astmos “ treniruotės, kūrybiškumo ,, Riešutas „, paveikslų ,, stebėjimas ir matymas „. Sužinojau, kodėl svarbus yra tobulėjimas, asmenybės raida, galimybė atsiverti naujovėms…

JURGITA T.,
Vilniaus Vytės Nemunėlio pradinė mokykla

Man labai patiko, kad kiekvieną kartą girdėdama jūsų mintis iš karto galėjau jas interpretuoti savaip ir pritaikyti savo dalykui ir temoms – nebuvo kažko vien tik matematikams ar biologams – viskas pritaikoma viskam. Prisirašiau daugybę idėjų, nekantrauju kitais mokslo metais jas išbandyti.

EGLĖ B.,
Karalienės Mortos mokykla

Manau, kad mane šie mokymai išlaisvino, atsirado didesnis noras improvizuoti, nuklysti nuo taisyklių, kadangi tokių kūrybiškai paplaukusių mokytojų, pasirodo, daug. Išbandžiau daug pasiūlytų metodų, jie išprovokakvo čia ir dabar jungti kitus, be to, priminė jau kaip ir pamirštus, kitaip dabar jau vadinamus. Atradau Voiničių! Visi pastebėjimai, visos mintys lektorių užsiėmimo metu suteikė DRAIVO.

(anonimas)

Labai naudingas kursas, pasiūlyti metodai buvo nauji, vertingi, pritaikomi ugdymo procese bei padarantys jį mokiniams patrauklų.

LAIMA L.,
Vilniaus Žirmūnų gimnazija

Geriausias draugas

Klausimas, kuo būtų pavirtusi Tomo ir Kristupo idėja mokyti kūrybingumo video formatu, jei ne visiškas vizijos sutapimas su „Swedbank“ jaunimo programos tikslais. Auginti ir įkvėpti kūrybiškas, mąstančias asmenybes yra vienas Jaunimo programos siekių, kuris toks artimas ir „Kūrybingumo mokyklos“ norams. Ir tai tik pradžia!