Įmonės retai kada išdrįsta prisistatyti nieko neslėpdamos. Tokia jau konkurencijos prigimtis – būti geresniam, greitesniam, gražesniam. Komunikuodamas girtis privalai, nes turi kaip nors iššokti aukščiau kitų. Tačiau pasižymėti galima ir blogumu, taip netgi lengviau. Žinoma, sąmoningai paskelbti apie savo siaubingumą reikia daug drąsos.
1996 m. mažai kam žinomas vidutiniškas viešbutis „Hans Brinker“ nusprendė padidinti savo lovų skaičių ir kainas, bet net nesiruošė gerinti teikiamų paslaugų kokybės. Jų auditorijai – jauniems, ne itin turtingiems keliautojams – pirma žinia buvo gera, o visos kitos – labai prastos. „Hans Brinker“ kreipėsi į originalią olandų kūrybinę agentūrą „KesselsKramer“, prašydamas „daryti ką nori“, kad tik viešbutis būtų užpildytas ir niekas nesiskųstų kokybe.
Agentūros įžvalgos buvo negailestingos, bet teisingos: klientams reikia pranešti, kad viskas viešbutyje yra košmariškai blogai, tokiu būdu jie tikrai neliks nuvilti. Taip gimė viena ryškiausių kada nors sukurtų komunikacijos kampanijų. „Hans Brinker“ imta vadinti „Blogiausiu viešbučiu pasaulyje“. TV reklamos rodė, kokia laukia viešbučio rytinio pažadinimo paslauga (girtas klubinėtojas beldžiasi į duris), žadėjo, kad nuo šiol kiekviename kambaryje bus po lovą, daugiau triukšmo ir galbūt net langas. Spaudos makete nuostabiai atrodančio kambario nuotrauką išpuošė galybė kiekvieną daiktą žyminčių žvaigždučių, kurios aiškino, kad viso to kambaryje nebus. Plakatuose buvo galima išvysti, kaip keičiasi svečių išvaizda prieš (gražiai atrodantis) ir po (sumuštas) vizito į viešbutį.
Niekas net nemėgino nutraukti metai iš metų tęsiamos „Blogiausio viešbučio“ reklamos. Joje ir toliau užsispyrusiai tvirtinama, kad „blogiau būti negali, bet mes pasistengsime“. „Hans Brinker“ išgarsėjo visame pasaulyje, jo užimtumas ir pelningumas išaugo dvigubai, o skundų skaičius susitraukė iki 0.
Naudodamas visiškai netradicinę taktiką ir tapdamas, pačių savininkų žodžiais tariant, „nukarusiu viešbučių pilvu“, „Hans Brinker“ sulaukė sėkmės būdamas geriausias savo blogumu. Jis tik padidino pasitenkinimo lygį nieko negerindamas, bet ir užsitarnavo legendos šlovę. Keliautojams, įdomių patyrimų ieškotojams „Hans Brinker“ tapo būtina aplankyti vieta. Ir gana brangia kaip prasčiausiai nakvynei pasaulyje.
Spausk „Plačiau“ ir pamatyk smagias blogiausiojo viešbučio reklamas.