Atsimenu mokykloje nemėgdavau vieno tipo matematinių uždavinių: iš serijos, štai du 🚜, kurių vienas važiuoja 60km/h, o kitas 40 km/h. Be abejonės, abu šie greituoliai kažkur susitinka, ir tai tampa mano problema.

Man visuomet būdavo nesuprantama, kodėl mums pratimai pateikiami su 🚜, o ne su reperiais 💎⛓💰🛥?

Būtent. Reperiai, labirintai, pakvaišusi arbatėlė, Bachas, idealaus grožio formulė.
Agromechanika yra puiku, bet, jei matematikos yra visur, norisi jos ieškoti netikėtose vietose 🎹.

Patys matematikai tvirtina, kad yra nuolatinėje kūrybos būsenoje. Tiesa, norėdamas kurti, privalai suprasti matematikos pagrindus. Aš bandžiau kurti per kontrolinius ir man baigdavosi prastai ⛄️. Tačiau, jei praėjai pirminį apšilimą, matematika atveria nemažiau plačias galimybes kūrybai nei tapyba.

Klausimas

Kuris iš šių literatūros kūrinių taip pat yra ir slaptas matematikos veikalas?

Atspėjai teisingai
Spėjimas neteisingas
Pasirink tavo nuomone tinkamą variantą (-us).
Atsakyti

emoji pratimas

4/3 teisingas atsakymas yra:

Atspėjai teisingai
Tavo spėjimas
Pasirink tavo nuomone tinkamą variantą (-us).
1,33333333333...
1,33333333333...
1,01010101010...
1,01010101010...
1,11111111111...
1,11111111111...
1,31313131313...
1,31313131313...
1,22222222222...
1,22222222222...
1,252525252525...
1,252525252525...

Kodėl tiek variantų?

Pasirodo, matematikoje vienam uždaviniui gali būti daug teisingų atsakymų. Nes viskas priklauso nuo skaičiavimo sistemos. Arba, kitaip tariant, požiūrio taško. Visi žino, kad skaičiavimas yra labai svarbus dalykas. Be jo, su matematika ne iš vietos.

Bet dažnai pamirštama, kad svarbu ne tik mokėti pridėti ar atimti, bet ir žinoti dėl ko tai darai. Pasirodo, kaip ir literatūra, kuri gyva analogijomis, matematikoje svarbiausia matyti, kaip susisieja skirtingos perspektyvos.

KONKURSAS

Nuo šiol konkursas – ne tik moksleiviams, jų mokytojams, bet ir ištisoms klasėms.
Spręsdamas kūrybingumo užduotis pretenduoji laimėti išmaniuosius prizus, stipendijas arba bilietą visai klasei į kūrybingiausią metų dieną!
Kūrybingumas – ateities mokslas ir jį galima treniruoti.

Geriausias draugas

Klausimas, kuo būtų pavirtusi Tomo ir Kristupo idėja mokyti kūrybingumo video formatu, jei ne visiškas vizijos sutapimas su „Swedbank“ jaunimo programos tikslais. Auginti ir įkvėpti kūrybiškas, mąstančias asmenybes yra vienas Jaunimo programos siekių, kuris toks artimas ir „Kūrybingumo mokyklos“ norams. Ir tai tik pradžia!