7 pamoka –
kovo 26 d.

8 pamoka –
balandžio 3 d.

9 pamoka –
balandžio 9 d.

10 pamoka –
balandžio 16 d.

11 pamoka –
balandžio 23 d.

12 pamoka –
balandžio 26 d.

13 pamoka –
balandžio 30 d.

14 pamoka –
gegužės 7 d.

15 pamoka –
gegužės 14 d.

16 pamoka –
gegužės 21 d.

17 pamoka –
gegužės 28 d.

18 pamoka –
gegužės 31 d.

19 pamoka –
birželio 4 d.

20 pamoka –
birželio 7 d.

1 pamoka

Tomas su Kristupu skuba paneigti pirmąjį mitą – kūryba nėra vien genijų reikalas.

2 pamoka

Tomas su Kristupu tęsia pasakojimą apie kūrybingumą, šįkart klausdami, ar tik laisvas žmogus gali kurti.

3 pamoka

Trečiojoje pamokoje Tomas su Kristupu svarsto, ar tik dideli sumanymai kūryboje gali būti sėkmingi. O gal verta grįžti prie banalių idėjų?

4 pamoka

Ketvirtojoje pamokoje „Kūrybingumo mokyklos“ dėstytojai sprendžia svarbų klausimą – ar tikrai talentas kūryboje yra toks reikšmingas?

5 pamoka

Šįkart „Kūrybingumo mokyklos“ dėstytojai nagrinėja kūrybai reikalingų sąlygų klausimą. Galbūt kuriant visai nebūtina ideali aplinka?

6 pamoka

Šeštojoje pamokoje „Kūrybingumo mokyklos“ dėstytojai griauna vieną galingesnių mitų apie didelėms idėjoms reikalingus milžiniškus biudžetus.

7 pamoka

Septintojoje pamokoje naikinamas mitas apie tai, kad kurdami siekiame vien grožio.

8 pamoka

Aštuntoji pamoka narplioja kūrybinio „aš“ klausimą – ar tikrai kuriant būtina jį atskleisti?

9 pamoka

Devintojoje pamokoje iškyla svarstymai – ar kuriant reikia kalbėti savo kalba?

10 pamoka

Dešimtojoje pamokoje iškyla klaustukas – jeigu kuriant tikrai reikia mokytis iš geriausių, tuomet iš ko mokėsi patys geriausi?

11 pamoka

Vienuoliktoje pamokoje klausiama: kas veikia geriau – kūryba vienatvėje ar darbas komandoje?

12 pamoka

Dvyliktoje pamokoje pasakojama apie kūryboje kartais padedantį neišmanymą.

13 pamoka

Tryliktoje pamokoje primenama, kad ir blogos idėjos gali duoti startą gerosioms.

14 pamoka

Keturiolikta pamoka pašvęsta svarstymams apie originalumą, kopijavimą ir autentiškumą.

15 pamoka

15 pamokoje svarstoma – ar kūryboje įmanomos naujovės, ar vis dėlto jau nieko naujo nebeišrasime?

16 pamoka

16 pamokoje smalsaujama, kas kūryboje svarbiau – įkvėpimas ar kruopštus darbas.

17 pamoka

17 pamokoje kalbama apie kūrybingumo raumenį, kurį treniruojant, vyksta netikėti dalykai.

18 pamoka

18 pamoka primena, kad kartais kūryboje pravartu ir pailsėti.

19 pamoka

19 pamoka siūlo neužmiršti, kad kūryboje svarbu būti dėmesingu.

20 pamoka

Paskutinioji dar nepamirš pridurti, jog kartais kūryboje reikalingi apsunkinimai.

UŽDUOTIS

Konkursas baigėsi – namų darbų priėmimas uždarytas.